En bra helg


I fredags satt familjen framför lets dance finalen. Fel vann tycker jag men bryr mig inte så mycket, kollar typ mest för att vi alltid har kollat förut. Lördagen var väldigt seg! Vi var på hundutställning med båda vovvsingarna och trots bra resultat så var det alldelless för mkt vänta och göra ingenting.. Mamma var där i hela 10 timmar men som tur va kunde jag åka hem lite tidigare! Och i söndags började mamma och jag dagen med att åka till västerås för lite shopping och senare åkte vi ut till min bror och lilla Ebba som snart blir hela 1 år. Stoppa tiden! Det går så himla fort.. Hon va ju nyss nyfödd :o kom på att jag inte lagt upp vad jag hittade senast när Elin och jag va och shoppa lite. Men det har blivit två nya bikini set, en svart byxdress, lite trosor och några tröjor. Sen har jag beställt två jackor/kappor som jag hoppas kommer snart! Älskar att shoppa inför sommarn! :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback