Vem är jag?

3 saker jag älskar
-spendera tid med djur (djur får mig att vara lycklig, och just nu vill jag bara kunna hjälpa alla djur som far illa, det gör ont i hjärtat att se dem lida..) älskar alla människor som på nått sätt göt goda gärningar för djur, ni är änglar! 
-människorna jag har runt omkring mig( min pojkvän, min familj, mina vänner, min släkt. Älskar er och är så glad att jag har just er i mitt liv! 
-pyssla och verkliggöra ideér( att pyssla får mig lugn i själen, och att sätta mina egna ideér i verk är spännande! Finns så mycket man kan göra som man bara inte tänker på, mycket gamla saker som man kan göra om till nytt, mycket skräp som kan användas och bli något jättefint) 


3 saker jag hatar
-människor som är dumma mot djur och andra människor(ni borde inte fåva kvar på planeten). När jag ser videos elr bilder på facebook på djur som plågas blir jag ledsen i hela själen och vill så gärna kunna hjälpa. Och de människor som gör dessa fruktansvärda saker är jag så j*vla arg på så skulle jag träffa demelr se dem skulle nog inget stoppa mig från att göra deras liv så jävligt det bara går... I framtiden vill jag vara en av dem underbara människor som åker och räddar djur som far illa!
- att livet är så orättvist, finns så många människor som gjort saker som gör att dem förtjänar det sämsta möjliga, dem förtjänar inte ens att få vara kvar i livet men till och med det är för lindrigt. Många människor förstör andras liv, saker som aldrig går att få tillbaka eller ångra. Sen finns det dem människor som förtjänar det allra bästa, men som har otur och ibland är på fel plats vid fel tidpunkt eller råkar ut för sjukdommar. Jag önskar bara att livet vore rättvist och man får vad man förtjänar!
-att betygen nu för tiden bestämmer hela ens framtid typ..(vet inte om jag kommer kunna utbilda mig till djursjukskötare för det är så jäkla höga intagningspoäng och dem går inte på nått annat än betyg vid intagnin, inga erfarenheter inga personligheter, endast betyg och det suger. Jag menar en personsom lever för detta yrke och skulle gå in med hjärta i varge liten sak skulle kunna göra jobbet så himla mycket bättre än någon som är duktig på att plugga men som inte alls passar i yrket..

Finns mycket som man skulle vilja ändra på om man bara kunde, speciellt att få alla människor att ha vett i huvet och inte göra massa skit. Men tyvärr verkar det inte så lätt, hade jag fått bestämma skulle straffen man får vara så himla mycket värre och människorna som begår brott borde lida lika mycket tillbaka om inte mer. Men där är iaf tre saker jag hatar

3 saker jag är rädd för
-spindlar
-mörkret
-att nån av mina nära ska råka illa ut

3 saker jag vill
-komma in på djursjukskötare och börja plugga till hösten
- åka på surfresa
-köpa min gamla hyrhäst farino

Finns såklart många saker jag vill göra.. Men här är några av dem :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback