Som en helg ska vara

I fredags var jag hemma med familjen framför tvn och lets dance. Lördagen spenderade jag med Elin i västerås med shopping och prat. Och söndagen var jag med Jesper och på kvällen åkte jag och tränade. En helg bestående av lite av allt! Kände mig riktigt duktig när jag i söndags tog på mig träningskläderna och åkte till gymmet när ingen annan ville träna, ännu bättre blev det när träningen gick bra. Trodde jag hade usel kondition men blev ganska bra resultat på löpbandet ändå! 😃 lördagens shopping resulterade i nya ljusa,tighta och slitna jeans, en kofta, 5 par trosor, ett kakfat, ett par mysbyxor(skönaste byxorna jag någonsin haft på mig), mascara och en sminkborste. Har även beställt hem detta från nelly så hoppas de kommer snart! 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback