Lördag med en saknad vän

På dagen var lilla ebba hos oss, älskar tid med henne då hon e den gulligaste ungen jag träffat! Sen åkte jag och fika med jesper, hans mamma och några fler, väldigt mysigt och gott 😄

Igår eftermiddag hämtade jag upp Elin för att åka och handla inför kvällen. Det var väldigt länge sen vi träffades så denna kväll varbehövlig. Vi lagade lax med potatis och rotfrukter som blev jättegott! 😍 vi spenderade sen tid tillsammans hos mig innan vi gick ut på krogen. Det var kul till en början men eftersom dem byggt om och nu endast har nattklubb på övervåningen blev det jättetrång på slutet. Men det var iaf en lyckad kväll. Och att sedan bli upphämtad av min pojkvän och somna i hans famn är obeskrivligt❤️


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback