Stressen tar på än..


Nu passade det verkligen bra med ett lov! Dock är högskoleprovet imorgon (vilket ida och jag förberett massor med eftersom vi ska sälja fika) kvar innan jag kan andas ut helt.. Efter provet ska jag bara gå ut och ha en asbra kväll, på sön träffa min älskade pojkvän en sista gång innan jag på mån bär av mot varmare trakter! Känner att jag har stress i kroppen precis hela tiden. Även om det inte är jättemycket som hänt denna vecka har jag alla tankar om vad som ska göra kommande dagar och veckor, vilket är hur mycket som helst.. Jag hoppas semestern får mig att slappna av så jag kan komma tillbaka med ny energi till skolan. Ha ett bra lov allihopa och lycka till imorrn för er som ska skriva! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback