Pluggarkväll..

I måndags åkte jag och hämtade jesper efter skolan och kollade lite film fram tills jag skulle rida. Bästa pojkvännen min följde med mig till stallet som sällskap. Tack så mycket älskling! Sedan åkte vi hem och hade en väldigt lugn kväll, såklart somnade jag i soffan också... Tisdagen i skolan var ganska ovärd. Dessutom började jag känna huvudvärk och halsont mot eftermiddagen och mådde även illa när jag åkte hem.. Så nu ligger jag i soffan och tar det lugnt. Ska dock öppna fysikböckerna nu för på fredag väntar både engelska seminarium och fysikprov, vilket inte är det lättaste kan jag ju säga.. Idag blev det ingen ridning på grund av hur jag mår så hoppas jag är piggare till imorrn..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback