Lördag & söndag


Lördagen bestod av stalltjänst från 07-16 och därefter mötte jag upp några på royal och åkte sedan hem till mig och kollade gladiatorerna. Blev ingen sen kväll då jag va typ helt slut efter att ha jobbat i stallet med långbyxor och tröja i det varma vädret.. Men jag klagar absolut inte för jag älskar vädret just nu! 

I söndags tog jag en lång sovmorgon innan jag äntligen åkte iväg på min egna pysseltrip till västerås. Hittade en heeel del grejer och hade velat ha ännu mer men måste spara på pengarna lite.. Påväg hem hämtade jag upp jesper och kvällen spenderades framför datorn där jesper kollade dreamhack och jag pysslade. Väldigt mysigt att kunna va tsm även fast man inte behöver göra samma sak! Här är resultatet av det jag pysslade ihop :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback