Jag har äntligen tagit studenten! :D

Min studentdag var super! Tack alla som gjorde min dag värd att minnas! Här kommer bilder för att beskriva min dag:
Champangefrukost hemma hos mig med start kl 06.00. Min morgon började redan kl 03.50 när jag gick upp..


Vi åkte därefter till skolan för fotografering, samling på kompassen, gick studentåg och åkte skrindor. En helt klart underbar upplevelse som sent kommer glömmas!


Efter att vi åkte runt i vår lastbil åkte vi hem och hade studentmottagning med nära och kära. Den första tårtan är beställd från ica maxi men den andra gjorde jag själv bestående av kladdkaka, grädde och jordgubbar. Maten som serverades var italienskt inspirerat med ytterfile, olika sortes skinka och salami, potatissallader m.m. Tack snälla syster och mamma som fixade med maten! Det var riktigt gott!

Jag fick hur många fina presenter som helst och jag är så tacksam! Tack så hemskt mycket allihopa! Här nedan är bilder på vad jag fick.
Översta bilden visar ett komplett sätt av det jag önskade mig. Jag fick 7st stora och små tallrikar och en soppskål. Mjölkko, ugnsform och lite saker från victoria secret.
Stekpanna och kastrull i samma serie, bestick och ett armband.
Fyra koppar med tillhörande skedar som jag bara älskar! Skål med slickepott, små söta dessert skålar, handduk grytlapp grytvante, sil och tillbringare.

Skärbräda, rivjärn och lite olika redskap, saxar, spritser, plåster, bunkar och formar och en jättefin förvaringslåda.

Jag är så sjukt tacksam över alla dessa fina presenter! Jag är så enormt glad att jag har den släkt jag har, ni är underbara människor! Jag kommer sakna min klass.. Tankarna går fortfarande om vad jag borde plugga ikväll, vilket prov kommer härnäst, men nu är det slut! Även fast det är slut på skolan, slut på alla lektioner tillsammans så betyder det inte att vi aldrig mer kommer ses.. Nu startar vi nästa kapitel i livet och jag kan inte vara lyckligare över att få göra det med min underbara och älskade pojkvän! Tack än en gång, tack alla för min studentdag, tack Na3 för 3 bra år! Nu är världen vår och vi kommer ta den med storm! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback