Ibland är mitt jobb fantastiskt

Idag var en jobbig dag. Jag har jobbat i princip hela dagen från tidig morron till sen kväll. Men det gjorde faktiskt ingenting för innan jag ska lämna avdelningen och gå hem sätter sig en kund vid mig, och får mig nästan att fälla en tår. Hon berättar hur mycket hon tycker om mig och uppskattar min hjälp, att jag är vänlig och har ett fint sätt, att jag alltid är glad och söt, att jag är så duktig som fixar och donar på kvällen, att jag kommer bli en duktig hemmafru, att mina barn och man kommer ha tur att få en så snäll och hjälpsam mamma och att hon önskar mig all lycka i framtiden. Jag vet inte om jag fick med alla fina komplimanger men vi samtalet var ungefär 10 minuter långt.. När hon sa att allt detta kom rakt från hennes hjärta och att hon hoppades att vi skulle ses i framtiden när jag gjort stora framsteg låg tårarna i ögonen, eftersom jag vet att hon troligen inte längre kommer finnas i livet när jag är vuxen. 

Jag blir så glad när min hjälp uppskattas och det är dagar som denna som det inte spelar nån roll hur hemsk dagen har varit när den avslutas på detta sätt.



Kommentarer
Anonym

Min finaste älskade dotter, du är så fin både på in o utsidan. Älskar dig❤️❤️❤️

Svar: Love u❤️❤️❤️
Fanny Lundberg



2015-07-18 @ 23:10:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback