Saker som jag saknar


Tänker tbx på tiden då man inte hade några bekymmer. Man tog en dag i taget och det fanns inget riktigt allvar i vardagen. Saknar vissa saker väldigt mycket. Jag har absolut ingen talang kvar i fotboll men det är ändå något jag tycker är väldigt roligt. Jag önskar man hade mer tid så man kunde göra allt man vill hinna med! Saknar verkligen mitt lag. Våran sammanhållning var alltid bra, snacket i omklädningsrummet, peppningen från avbytarbänken, lyckan vid vinst, glädjen av att åka med laget på cup och annat skoj. I miss that! Saknar såklart alla vänner man har haft som man kanske inte är lika nära idag. Alla skratt jag kommer och tänka på ger mig ett leende på läpparna! Sen saknar jag såklart min underbara kille i stallet. Han står alltid där i sin spilta, inte alls lika glad och nyfiken som han var under de 2-3 åren jag hade honom som min hyrhäst. Det värmer i hjärtat av att han varje gång spänner upp öronen och tittar efter mig när jag ropar. Kommer aldrig glömma den gången du var utom synhåll i hagen, jag ropade på dig och några sekunder senare ser jag dig komma galopperandes upp bland stenarna rakt mot mig, för att sedan tvärstanna bredvid mig.

Tänk om man bara kunde åka tillbaka några år och stanna där en vecka elr två. Bort från all stress och allt allvar..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback