Redovisning i fullmäktigesalen

Idag har jag spenderat hela skoldagen i kommunhuset för att själv redovisa mitt och idas gymnasiearbete men också för att lyssna på alla andra i min klass. Måste säga att vi alla gjorde väldigt bra ifrån oss! Något som var väldigt kul var att rektorn kom fram till mig och ida efter vår presentation, då hon tyckte det var väldigt intressant. Hon vill att vi ska informera vår skolsköterska som är ansvarig för alla skolsköterskor i hela kommunen om våran undersökning. Vår undersökning handlade om oupptäckta synfel och dess påverkan i skolan som resulterade i att flera elever har omedvetna synfel sompåverkar dem negativt i skolan. Med detta vill vår rektor att vi ska vara med och informera och hjälpa till att förbättra de synundersökningar man gör i skolan, för alla skolor i kommunen. Hur kul skulle inte de va om vårt gymnasiearbete faktiskt leder till en förändring?! Är så stolt med tanke på all tid vi lagt ner(även om vi ännu inte är helt klara) och det resultat vi fått! 
Bjuder på en bild på min lilla busninja bara för att hon är så söt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback