Fina dag!


Idag har varit en bra dag! Började med att gå upp ganska tidigt för att åka och jobba på en dressyrtävling i stallet för unghästar. Alltid lika lärorikt att få sitta och lyssna när dommarna sitter och diskuterar. Efter det åkte jag hem och hoppade i sängen på min kärlek som fortfarande låg och latade sig i sängen. Vi åkte till gymmet en sväng och sedan ner för att möta upp jespers syskon och gå på tivollit lite (tom jag åkte en karusell). Tycker det är såå kul att få vara barnvakt åt så underbara barn och känna sig som en mamma för en stund! Sen tog vi en lunch på en pizzeria innan jesper åkte hem. Lyckades somna i soffan i typ 4 timmar och vaknade upp med huvudverk men bortsett från det har jag haft en bra dag/helg med den finaste människan i mitt liv <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback