Fredagkväll



Jag slutade efter lunch men pluggade lite iaf, sen åkte jag på körlektion. Fick köra landsväg och det gick faktiskt bra! Sen blev jag hämtad av oliver och elin och skulle åka till leksaksaffären som ligger vid gamla öb, men nej den va ju inte kvar :o vi tänkte kolla på lite utklädningskläder till studentfesten men.. Så blev det inte riktigt.. Sen åkte jag iaf till stallet och trimmade lite för dagens tävling, jag startar dock inte förrän halv 6..

Som ni ser på bilderna åkte jesper och jag till godisgallerian. Oj va länge sen det var som jag var på en godisaffär, men det kommer ändras på! Godispåsen blev som alltid lite för stor så nu har jag godis ett tag framöver. Speciellt när vi inte orkade äta så mkt igår efter att vi åt pizza.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback