Bra start på lovet!



Buuuu!

Ja i lördags var det en väldigt lång dag.. Började att skriva högskoleprov från typ 8 till 4 och sen red jag en sväng, hem och fixade mig inför bröllopsfest och sen studentfest vilket alla nog vet om. Jag gjorde ett försök att vara typ misshandlad brud elr nått liknande och lyckades iaf skrämma en person så hon sprang iväg och skrek. Som sagt var jag  på bröllopsfest för min morbror vilket var jättefint! Fick tårar i ögonen flera gånger undet kvällen.. Sen gick jag vidare till kök och bar och studentfesten. Det blev min krogdebut som blev en lyckad kväll! 

Dagen efter(söndag alltså) var det dressyrtävling så ingen sovmorgon då inte, men det gick bra ändå. Jag red för första gången medelsvår C:2 vilket var ett väldigt trevligt program att rida. Travdelen gick jättefint men galoppen blir hon som vanligt väldigt ivrig i och när jag då ska försöka rida förvänd galopp blir det bara pannkaka.. Men jag är iallafall nöjd för hon var allmänt väldigt fin och arbetsvillig:) 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback