Oj vad tiden går..


Bjuder på ett quote från we heart it

I fredags var jesper lite krasslig så vi köpte en stor godispåse och hade myskväll hemma. Igår (lördag) var vi också hemma. Päronen var borta så jag fick vara hundvakt och fick lite tid till att plugga(vilket behövs!) tack älskling för att du är barnvakt till mig! <3 ogillar starkt att vara hemma själv när det är mörkt ute, och ännu mindre att gå ut med hundarna när det är kolsvart och knäpptyst.. Idag var en jobbig dag, började med huvudvärk och uppstigning vid 6 för att ha stalltjänst och tävla. Våra förutsättningar kanske inte va dem bästa.. Star var svullen och varm i höger bak och min energi och koncentration var inte på topp kan man väl säga.  Min ritt var helt okej men dommaren tyckte inte om min häst och var väldigt snål med poängen. Fick ändast 54% Men men, så är det med bedömningssporter, en stor del ligger hos dommaren. Nu är jag äntligen hemma, dock har jag väldigt ont i huvud och öron så nu ska jag sova..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback