Lov är bra grejer det


Älskar lov! Så skönt att inte behöva gå upp och ta sig till skolan, även om jag har plugg nu också så är det en helt annan sak. Så vad har jag gjort? I torsdags var mamma och jag i västerås för att ta vår lilla ninja till veterinären. Hon blev sövd och fick ta bort en hel dl tandkött som satt ovanför en tand. Jag hade så gärna velat vara med under operationen men det fanns inte möjlighet till det:( iaf så mår ninja bra nu och är lika busig som vanligt. När vi ändå var i västeråspassade mamma och jag på att shoppa lite och äta lunch. 

Idag har jag stalltjänst.. Var väldigt svårt att gå upp i morse, ville mer än allt ligga kvar och mysa med min älskade pojkvän som kommit hem från kiruna. Jag har saknat dig och längtar till att spendera kvällen med dig! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback