För mycket på för lite tid


Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar! :D är såå taggad!! 

Igår var det en helt vanlig skoldag, äntligen klar med alla nationella prov i engelska, nu är det bara kemiprov, kursprov i fysik, biologiprov och matteprov kvar, + två stora labbrapporter ett tal och lite andra redovisningar uppgifter som ska in... HUR SKA DET GÅ TILL PÅ 12 SKOLDAGAR??? Kommer bli mycket plugg de sista veckorna.. Iaf.. Efter skolan gick jag och klippte mig, en hel dm är borta och det känns som jag har klippt av halva håret typ, men är nöjd över resultatet! Sen åkte vi hem till jesper, bakade kokosbollar, standard.. XD och sen tog vi faktiskt tid och pluggade på kvällen. Nu ligger jag här och väntar på att min slöfock ska vakna till lite medans jag även kollar på skolavslutningsklänningar.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback