Söndag


Igår var det söndag och ännu en dag och vecka har gått utav sommarlovet. Vill inte att det ska ta slut men samtidigt längtar jag till studentåret! Kan dock fortfarande inte fatta att vi blir 18 år. Känns så sjukt konstigt att se mina vänner beställa alkohol XD iaf, igår var jag ute hos min gulliga mormor och bakade bullar på förmiddagen. Skulle ha bakat limpa också men en av jesterna var gamla så det fick bli en annan dag. Sen åkte jag hem och ganska snart åkte pappa och jag ut för att övningsköra. Gick faktiskt väldigt bra, fick dock motorstopp en gång.. Sen satte jag mig i mitt "egg" (som är typ en soffa som hänger) och bara tog det lugnt. Det var så himla fuktigt och åskigt i luften.. Elin kom mot eftermiddagen och vi tog en sväng till djuraffärn för att köpa bur. Ninja börjar bli så stor så man kan knappt ha henne i knät i bilen längre. På kvällen kom Jesper och åt middag med oss och mina pärons kompisar och vi avslutade dagen med fotmassage i soffan. Såå skönt! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback