Gjort är gjort

Jävla sköterska.. När vi e på sjukhuset första gången för att kolla på födelsemärket säger hon att man typ bara ska vara försiktig dagen efter operationen, sen när jag ligger där och får bedövning idag säger han att stygnen ska sitta i 12 dagar och efter dem e borttagna ska man vara försiktig.. Jaha, där rök både dressyrfinalen och hoppfinalen som jag skulle rida i helgen! Så himla tråkigt! :( hade ju liksom inte brottom med att ta bort den så hade ju kunna gjort det när som helst.. Hoppas verkligen jag kan åka skidor på sportlovet iaf.. Men nu e den iaf borta.. sen idag har jag även färjat ögonfransarna. Blev inte så stor skillnad men lite längre kanske. Nu återstår en kväll full med plugg.. Ge mig helg! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback