Spread the love


Oj vad människor kan göra en glad! Göra så man känner all deras lycka och glädje genom hela kroppen!

När jag satt vid en bänk och väntade på att pappa skulle komma så kom ett väldigt gammalt par. Dem var ute och gick och hade vart och kollat lite på mässan. Mannen var tvungen att sätta sig och vila lite då den äldre damen frågade hur gammal jag trodde att han var. Jag såg att han var gammal men ville ju absolut inte säga att han såg äldre ut än vad han var. Så jag gissade på 70, men han var hela 97 år!! :O dem pratade med mig om precis allt, alltifrån husdjur till väder till utbildning. Blev bara så himla glad av att prata med dem. De spred så mycket glädje! Tänk va underbara människor det finns! De förtjänar verkligen ett så långt och bra liv! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback