Min helg

Ja vad gjorde jag i helgen? 
Jo i fredags åkte jag och handlade lite choklad och frukt och bär. Sen senare kom jesper och vi tog det bara lugnt. Jag hade ju precis fått min chokladfontän så vi testade den, men jag hade både för lite choklad och den var inte tillfäckligt rinnig för att det skulle rinna på bra.. Men bättre lycka nästa gång! 
På lördagen var vi faktiskt ganska duktiga. Vi sprang ner till torget där vi tog en varsin glass. Dock blev det promenad vägen hem med ett litet stopp på mässan. På tal om mässan så boorde jag vinna på någon tävling iaf.. Vet inte hur många jag var med i xD
Resten av lördagen som ni ser på bilden spenderades på Elins 30 års fest. Alltid lika kul att se folk när dem fårt i sig lite dricka. Jesper och jag stod ju i baren också, så nu e vi drinkexperter;) 

Söndagen blev ev chill dag. Började med att sova gaanska länge, vi gick väl upp vid ett.. Men sen gick vi ner till stan, åt luch med oliver och elin. Sen gick vi en sväng till hamnen, och gissa vad?! Det var första dagen med shorts! Sååå skönt! På kvällen åkte vi ut till min bror och firade honom och vivvi! Fick gosa lite med katterna och äta god mat. Grattis till er båda! Ni e så fina tsm! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback