Kan man vrida upp tiden lite?

Idag när jag gick ut och bara kände hur solen värmde och lyste blev hela jag full av glädje. Och inte bara av glädje utan också av enormt mycket längtan. Längtan tills turkiet och den bästa semestern med dem bästa människorna, såå himla glad över att Jesper kan åka med!! Längtar till att gå upp tidigt till solen och bara ligga på solstolen och njuta, och till att göra alla roliga grejer som ska hända. Bada med delfiner, åka vatten skoter, åka sån här ballong efter en båt som jag inte vet vad det heter, shoppa, äta glass, bada, äta och såklart grina av alla skrattanfall som brukar komma när familjen lundberg är ute och åker XD Kan verkligen inte vänta.. Men tiden rullar på och nu är det mindre än 7 veckor. Låter dock mycket när man säger 7 veckor så vi säger 48 dagar istället. Vill börja packa redan nu så det känns som att det är ännu kortare tid men det blir väl som vanligt packning kvällen innan. Jaja, snart har det gått 48 dagar och nu ska jag ta och plugga till en del av alla prov som ska göras innan resan. Hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback