Denna helg<3

Helgen har vart så bra som den kunnat! Började i fredags med att efter skolan gå och äta på Astas med oliver, elin och jesper. Efter det åkte jag och jesper till mig en stund och sen vidare ut till honom. Där var jag ända tills i söndags morse då pappa hämtade mig igen. Såå skönt att ha lov och att lucian är över så jag äntligen har tid till mina vänner och pojkvän. 

Hos Jesper åt vi vääldigt god mat som vanligt, e som att gå på resturang varje gång! Annars har vi myst framför brasan och harry potter. Sry Jesper att jag typ somnar hela tiden men det e bara för mysigt att jag inte kan hjälpa det.. Har iaf haft två jätte mysiga dagar och nätter denna helg! 
När jag kom hem på söndagen träffade jag Elin på stan och köpte lite julklappar och gick och fikade. Och även fast att jag handlade igår så har jag ändå en sak kvar att köpa, så måste ner en sväng till stan idag med.. Vi åkte iaf hem till mig sen och planerade inför nyår och slog in julklappar. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback