Denna dag kunde verkligen inte bli bättre!

Vaknade upp med världens bästa pojkvän<3 alltid lika svårt att gå upp när man bara vill ligga kvar och mysa.. Men iaf.. Skoldagen har vart helt okej, började 12.15! Har dock vart väldigt trött men det e tur att det finns kaffe och godsaker;) sista lektioner var biologi och vi fick reda på 3 resultat. Fick B på labbrapporten, A på uppsatsen och 2 1/2 poäng ifrån A på provet!! :D blev helt plötsligt inte ett dugg trött och as motiverad att plugga och hålla ut dessa sista dagar! Innan jag fick reda på resultaten var jag så trött över att behöva plugga hela kvällen till kemiprov imorrn, nu e jag bara taggad till att skriva ett så bra prov som möjligt!! As bra känsla innom mig och nu bär det av till stallet och det jag älskar. :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback