Bra mobil..

Skit mobil.. Har inte funkat att blogga på mobilen flera flera ggr nu, och då har jag ändå 3G och teckning! Igår var jag iaf i stallet nästan hela dagen, började med att rida och sen va jag på clinic för Thomas Torgensen. På kvälen blev det en sväng hem till Fida, med hennes syter och Carin också:D nice kväll med film tittande! Kollade Ted och monte carlo. Carin dissade oss och sov i stort sätt hela tiden.. Men men;) idag va det bara å tagga för dressyrtävling när man vaknade! Första gången som jag startade privat vilket ökade konkurransen men gick ändå ganska bra. Blev 2:a på 62,42% och då red jag LB:3. Nästa omgång tror jag blir på LA:4 vilket är ganska mycket svårare än LB:3 för er som inte har koll på sånt;) men är nöjd med dagen och min fina bästa häst! :* annars läser jag typ såfort jag har tid över, eftersom vi ska läsa två st böcker nu på typ 2veckor med skolan.. Men orkar verkligen inte plugga matte nu på kvällen så imorrn får jag plugga riktigt ordentligt! Sorry för dålig uppdatering men min mobil har vart cp så har inte kunnat blogga från mobilen:)
Ha det bra alla! imorrn e det skola igen.. :/

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback