Love is in the air

Många tycker att det är skönt att vara singel, att inte vara beroende av nån eller påverkad av nån. Jag tycker tvärt om. Det är såå skönt att veta att du alltid finns där om jag behöver dig. Att ha någon man kan göra precis allt med, och även om man inte har nått att göra så kan man bara spendera tid tillsammans och det blir bra ändå. Snart har vi varit tillsammans i 2,5 år och jag är nyfiken och spänd på hur framtiden ser ut. Jag hoppas att vi får dela den tillsammans! Älskar dig❤️

Alla hjärtansdag för mig började faktiskt i stallet med seriefinal. Jag var med i hoppningen eftersom jag bara hade vart med på en av tre deltävlingar i dressyren. Det gick väll sådär, men jag är ändå nöjd. Det vsr min och stars sista tävling. Därför valde jag att satsa på omhoppningen eftersom vi aldrig gjort det förr, och kändes som igår va sista chansen. Så resultatet blev två rivningar (8fel) vilket gjorde att jag inte kom på pallen, men jag hade en kul sista tävling! 

Efter tävlingen åkte jag hem och fixade mig inför kvällen, när det var dags kom min älskling med rosor och kakor och hämtade upp mig för att åka till västerås. Där åt vi på all star (väldigt gott) och sedan gick vi på bio. Vi kollade deadpool, vilken inte va den bästa filmen men ändå.. Sen åkte vi hem och kröp ner i sängen. Finns nästan inget bättre än att ligga i din famn och bara mysa!! Hoppas alla hade en bra gårdag!😘

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback