Kärlek på riktigt


Fick upp detta minne på min facebook sida idag. Det gjorde att jag fick tårar i ögonen. På bilden har vi precis fått en vinst i vår sista tävling tillsammans. Det är obeskrivligt hur mycket jag saknar denna tiden. Men mest av allt är det jobbigt att veta att farino har förändrats så mycket sen jag bytte hyrhäst. Han är inte alls i den form han var förut och han har blivit mycket surare mot andra människor och tycker inte alls om att gå på ridskolan. Jag tänkte använda mina pengar jag tjänar till att resa och så, men det har ändrats. Min kärlek till denna häst är så otroligt stor. Jag vill kunna köpa honom, säga upp all min ridning och ha farino själv. Både han och jag skulle må så bra av det! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback