Dags att kolla upp detta!

Nu får det räcka. Idag igen kom yrseln och illamåendet igen på jobbet. Försökte kriga mig kvar och hoppades att det skulle gå över fort men när jag höll på och svimma och va tvungen att sätta mig på knä för en stund fick det va nog. Så eftermiddagen har jag spenderat i sängen och vilat. Känns lite bättre men fortfarande yr. Någon som känner igen det elr vet vad man kan göra? Det kommer till och från, börjar med att jag känner mig jättevarm i kroppen, blir yr och illamående och blir jobbigt att äta.. Iaf så ska jag prata med läkarn nästa vecka. Kanske har brist på nått i kroppen elr så.. Har fått såhär ända sen jag börja gymnasiet, men då hände det inte alls så ofta. Nu kommer det typ nån gång varje vecka men varierar hur mycket.. Hoppas iaf läkarn hittar något jag kan ändra så jag slipper det i fortsättningen!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback