Tb naturlife


Så ons tor bestod av jobb, riktigt jobbiga dagar med huvudvärk som resultat av allt tjatande man får stå ut med. Jag kan ta det ganska bra men i torsdags var det bara fölr mkt, väldigt jobbigt efter 11 timmar.. När man byter avdelning med en annan tjej för att få en liten paus från allt, och hon klarar av en kvart innan hon kommer tillbaka och inte klarar mer, då kände jag hur jobbigt det kan vara på mitt jobb ibland. Men det är ju tur att gamlingarna ibland också förgyller ens dagar! 

Iaf, igår fredag var det dags för naturfest. Trodde det skulle va lite segt men nutidens treor(känns som att dem alltid kommer vara tvåor) lyckades bra tycker jag! Vi hade faktiskt riktigt kul och det var kul att träffa alla igen. Men det bästa var faktiskt att vara där med alla naturare och veta att man aldrig mer kommer behöva stå ut med det helvete natur ibland va XD nu ligger jag i jespers säng, ganska mör.. Tack älskling för skjuts och allt, bara älskar att bara vara här hos dig <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback