Shoppa kan man aldrig få nog av

I tisdags åkte jag med syster och Vivvi med lilla Ebbisen till barkarby. Där hittade jag lite pyssel, en gant tröja, två tröjor från lager 157 och en sjal. På kvällen sedan red jag dressyr vilket gick okej men en helt klart bra dag! På onsdagen ringde Elin och fråga om jag ville åka till västerås, och det ville jag såklart. Så även där hittade jag gummistövlar till afrika (inte långt kvar nu) chilltröja från new yorker och ett linne från gina. Helt klart två bra dagar! 
På kvällen kom världens bästa hem till mig med tacos. Han är bara bäst och jag älskar honom så grymt mkt! 

Kommentarer
corneliaeriksson.blogg.se

Vilken härlig shopping!

Svar: Ja men visst! :)
Fanny Lundberg



Blogg: http://corneliaeriksson.blogg.se/
2015-09-24 @ 11:16:37
Anonym

Hej, älskar din blogg!!
Kan inte du göra ett inlägg om din Afrikaresa (vad du ska göra där, vem du ska åka med hur länge du ska vara borta osv) ?? Skulle vara tacksam för svar!! :)

Svar: Självklart! Har tänkt att göra det snart för nu börjar allt bli såå nervöst men spännande! Det kommer ;)
Fanny Lundberg



2015-09-25 @ 21:51:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback