Our first day on antelope park


Så idag har vi haft lite introduktioner både på stället där vi bor och hos alla lejonen. Jag kan även stolt säga att jag gjort min första lion walk vilket var heelt otroligt. Jag var lite skraj under en tid då ett av lejonen (Aftica) stirrade på mig flera gånger och vände sig om för att komma nära, då gäller det att vara på sin vakt! För det är ögon och öron son visar vad tankarna går till. Dessa lejon, africa och aliga är cubs, alltså ungar även fast dem redan är så stora, dem är nu 8 månader. När vi kom hem åt vi middag och satt och snacka i baren innan det blev en ganska tidig sänggång då klockan står på 05.30. Det är väldigt varmt här så man blir ganska trött, men det är verkligen helt underbart allting!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback