Inte långt kvar nu :O

Jag kan inte riktigt fatta att jag om fyra dagar, alltså på lördag, kommer vara påväg mot mitt livs äventyr! Idag ska jag  växla pengar, fortsätta med packningen och ikväll rida. 

När Andrea och jag gick på en föreläsning på sacomässan om volontärarbete med djur, sa vi direkt att det där ville vi verkligen göra! Samtidigt som att vi sa att detta MÅSTE vi göra, så trodde jag inte att det skulle bli av. Men nu står jag här med flygbiljett som har avgång på lördag kväll! 

Även om jag inte åkt än, och hur det än kommer bli där borta, så kommer detta bli ett äventyr jag troligtvis aldrig kommer glömma! Jag är så glad att vi tog tag i det här på en gång och bokade, för hade vi inte gjort detta iår, när vi båda har sabbats år, så kanske det inte hade blivit av sen när man börjar plugga och sen får fast jobb. 



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback