Tbx till det normala

Så nu har det gått nästan en vecka här hemma. Och mer än det blir det faktiskt inte, för på måndag går flyget, denna gång lite närmare än zimbabwe.. Ska åka upp till kiruna och hälsa på och njuta av lite snö. Innan dess väntar seriehoppning på sön och imorrn ska jag nog fixa lite med julklappar och pyssel. Älskar hemmadagar med pyssel, speciellt inför jul när man kan göra så mycket saker själv istället för att köpa och få så mycket uppskattning och samtidigt njuta av att göra allt. Nu sitter jag i soffan framför idol och fixar lite bilder. Enköpings posten var nämligen här idag och intervjuade mig och Andrea om vår resa. Så håll utkik i tidningen;) kul att kunna bidra med lite enköpingsnyheter 😂 
bjuder på en liten spontanbild efter hopplektionen i torsdags med min fina stjärna

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback