Sugen på en rumskompis


På bilden ser ni lilla Sixten som är jespers systers sköldpadda. Har blivit väldigt sugen på att ha ett litet akvarium hemma med en sköldpadda och några få småfiskar. Så fint och roligt att mankan ta ut sköldpaddan och va med den till skilnad från bara fiskar. Men får se hur det blir.. Skulle iaf jättegärna vilja ha det.. Igår höll grabbarna på att tapetsera lite medan jag å sofie pysslade och slog in julklappar. Kommer bild på dem senare. Kan tänka mig att ni där hemma inte alls har nån julkänsla när det spöregnar och är grått men för mig nästan pirrar det i kroppen för att jag är så taggad. Kanske inte till just julafton men alla dagar fram tills dess. Allt julbak och pyssel jag har framför mig. Är glad att vi åkte upp hit till kiruna nu innan jul så jag kunde få snö och kyla för hemma vet man ju aldrig när den kommer..  

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback