Nytt till sommargarderoben


En asskön byxdress, klänning till mösspåtagningen, somrigt linne, boxertrosor att ha under klänningen på studenten(XD så inte halva befolkningen ska se min röv när vi står och hoppar på flaket..), ett par till trosor och en spritser elr vad det heter så jag kan göra min fina tårta till studenten! Som ni kanske förstår har jag varit och choppat lite, men inte som huvudsyfte.. Jag och Elin åkte en sväng till västerås för att bestämma oss för vad vi önskar oss i studentpresent. Så nu vet jag, och jag kommer önska mig stora o små tallrikar i en serie jag tyckte om och även stekpanna och kastrull. Antagligen kommer den största delen av matlagningen ske i en mikro när jag väl flyttar XD men ändå behövliga saker!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback