Idioter!

Min kväll igår var jättebra fram tills att ett helt gäng började bråka mitt framför näsan på mig.. Föstår inte hur man kan ha så lite i huvudet.. Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni som började bråka får jävliga konsekvenser! Efter det ville jag åka hem på en gång.. Kunde inte fortsätta festa när jag hela tiden i huvudet såg tre killar gå på och sparka och slå en annan kille. Och ni som säger "såg du bråket eller" som att det är något roligt och cool förstår jag inte hur ni tänker. De e fan lika korkat som dem som bråka.. Förstår inte hur man kan säga att det är "häftigt" när några bråkar och blir slagna så dem skadar sig.. De e fan inte konstigt att det händer saker när folk inte har nått innanför pannan..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback