Du är guldvärd!


Ännu en vecka över! Igår(fredag) spenderade jag med min älskling som lagade tacos och resten av kvällen spenderades med mys i soffan. Jag är så glad att jag har dig! Du lättar upp min vardag och gör det möjligt att hålla hoppet och orken uppe. Än är det väldigt mycket kvar i skolan, många börjar bli klara men så har aldrig natur varit. Vi har en del av kursprov i engelska kvar, eng uppsats, sammanfattningar av alla 32 kapitel i vår eng bok, eng presentation av gymnasiearbete, kursprov i matte, fördjupningsuppgift i matte som också ska redovisas muntligt, kursprov i fysik, slutlaborationsrapport i fysik, muntligt framförande i fysik, historia redovisning och diskussionsseminarium, niu uppsats, rättning av gymnasiearbetesrapporten..... Ja ni hör ju själva hur mycket arbete vi har.. Helgen kommer därför att bestå utav studentfest ikväll och resten av tiden plugg! Jag ska klara detta!!

Kommentarer
Anonym

Du kommer klara detta, älskar dig Lill skrutta
Mamma

Svar: Mamma❤️
Fanny Lundberg



2015-05-09 @ 10:47:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback