Svensk sommar när den är som...

Idag är en riktig chillar dag. Vaknade med min mupp och kollade serier innan jag åkte hem och i princip fortsatte att kolla serier. Trodde jag skulle få sola lite eftersom himlen var helt blå men sekunden efter var den full med gråa moln och regn... Imorrn börjar jag jobba igen, men inte förrän på eftermiddagen och därför hoppas jag på att SMHI har rätt när det står att det ska bli en stor sol imorrn! Har vart dålig uppdatering, men vad mitt dåliga minne kommer ihåg så har jag vart i västerås med jesper, träffat mina vänner från natur, tagit två sprutor till inför afrika, faktisk hunnit sola typ en timme (XD) och börjat ridit! Va längesen jag satt på hästryggen nu men har saknat mina älsklingar i stallet. Nu när dem sätts igång efter själva betet är det inte ridningen som är det bästa utan att spendera tid och pyssla om dem. 
I brist på sysselsättning...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback