För några dagar sedan i skolan fick vi svara på några frågor. En fråga var "vad är målet med ditt liv?" Jag behövde inte tänka så länge innan jag insåg att mitt svar var att spendera mitt liv med min kärlek, skaffa familj och barn och leva ett lyckligt liv. Att få följa mina barn från de att dem öppnar sina ögon för första gången, att få inreda mitt hem precis som jag vill. Planera alla saker med min man, allt från vad vi ska handla till vart vi ska åka utomlands. Att uppleva den stora dagen då jag gifter mig. Att bara njuta av livet och all glädje det för med sig. Men inget av detta skulle vara möjligt utan kärlek. För mig är meningen med livet kärlek. Inte bara till min kille som jag älskar otroligt mycket, utan också till min underbara familj, till min framtida familj, till mina vänner och till mina djur. Allt det som ger mig glädje. Jag lever helt enkelt för kärleken!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback