Fredag

Äntligen helg igen! Min fredag var inte direkt så rolig.. Skoldagen rullade på som vanligt, förutom på biologilektionen. Vi har nämligen tagit blodprov på oss själva och kollat vilken blodgrupp vi har. Var faktiskt ganska svårt/läskigt att sticka sig själv i fingret med en nål så att det började blöda. Men det gick och jag fick resultater 0+. Det betyder att jag kan ge blod till vem som helst men jag kan bara ta emot blod från dem med samma blodtyp. Men det var iaf väldigt bra att jag var positiv, är man negativ kan det bli lite problem när man ska ha barn. Men det var jag som tur inte! Efter skolan skulle jag boka tid för att ta två till hål i öronen, men hon hade gått hem för dan så får göra det nästa vecka. På kvällen hade jag möte i stallet med alla hopptävlingsryttare på storhäst. Vi åt och sen fick vi lite uppgifter att diskutera. Det blev ganska långdraget så när jag kom hem la jag mig på soffan.. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback