#naturcamp2014

Herregud.. Till och börja med måste jag ju bara säga att min klass är den mest störda klassen man kan ha.. Men på ett bra sätt;) började våran camping resa med att gå hela upplandsleden ut till bresse med hur mkt packning som helst. Var väldigt jobbigt i värmen men det gick bra ändå. Nu har jag dock väldigt ont i benen och fötterna.. Som tur är får vi ta den "korta" vägen hem! Här ute har vi iaf gjort lite olika saker, satt upp tälten, lagat mat på stormkök, blivit biten av alla vidriga myggor, grillat maschmallows(vet inte hur det stavas), gjort en fysik uppgift och lite annat smått och gått. Nu ligger vi i tälten i fukt och värme på hårda liggunderlag utan kudde. Det ända jag vill är att komma hem nu så nu tänker jag sova så vi får traska hem nån gång.. Naturcamp gillas inte! 






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback