Känns inte som sommarlov..


Hemma efter andra dagen på jobbet.. Elr ja.. Inte det riktiga jobbet genom kommunen, men eftersom typ alla jobbar och vädret är så tråkigt så tänkte jag att då kan lika gärna jag också jobba lite. Så det blev lite arbete hos mina föräldrar. Väldigt skönt att börja jobbet vid 10! 

Igår var jag på lagträff med alla ryttare och hjälpredor som vart med och tävlat för ERK. Kul att träffa alla och leka sådär, speciellt när man börjar skratta så tårarna rinner! xD ni som va där förstår.. Efter lagträffen la jag mig på soffan och kollade ett avsnitt av vampire diaries som jag har kommit på att jag inte tittat färdigt på. Inte okej att kolla en serie och sen sluta när det är typ en halv sesong kvar.. Denna sommar ska jag titta klart på alla olika setier som jag har kollat halft klart på! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback