Helg

I fredags gick jag upp ganska tidigt, elr ja, tidigt för att vara sommarlov, och åkte och red på förmiddagen. Sedan åkte jag ut till Jesper och sov kvar där. Vi tog bussen in till heby för att köpa lite snask inflr kvällens fotbollsmatch. Ganska stolt att jag faktiskt höll mig vaken under hela första matchen! När nästa började var det dock kört.. Men finns ju inte så mkt bättre saker än att få somna i din famn! Vaknade iaf på lördag morgon igen vilket var en sorglig dag! Jesper börjar jobba på mån och det gör han i kiruna, så nu ses vi inte på ett bra tag.. Tur att det finns telefon och skype! Du får ha det så bra nu trots att din resa började ganska dåligt.. XD älskar dig!


Så var det söndag(idag) vilket gav en vältigt tidig morgon! Ställde klockan på 04.45 för att åka på dressyrtävling. Hade en väldigt nervös häst med i transporten som svettades och inte åt nått godis.. Men när jag väl satt upp var hon jätte avslappnad och fin och var super duktig inne på banan! Dock red jag mitt pucko fel väg.. Men är iaf nöjd med resten av programmet. Vi startade medelsvår C:1 och red ihop 63.30% vilket är nytt rekord;) 

Nu ska jag ta och äta lite lunch för att sedan möta upp elin och oliver och titta lite på enduro åkningen i stan. Ska även få alla bilder vi tog på skolavslutningen så ikväll eller imorgon kommer dem troligtvis upp här!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback