Nyårs "löften"

Har lite saker som jag har bestämt att jag ska lära mig det här året.. Jag vill lära mig: 
Åka skateboard
Åka skidor
Cykla enhjuling
Det är inte direkt löften men det är något som jag vill iaf försöka lära mig, hur det går får vi väl se.. XD jag får iaf göra det med dem bästa som finns och då kan det ju inte bli annat än roligt. Frågan är bara om det blir kul för att vi faktiskt kommer kunna göra sakerna tsm elr för att ni kommer skratta åt mig när jag försöker.. Oavsett vilket så längtar jag! Nu vill jag bara att det antingen kommer massa snö elr att det blir sommar på en gång!

Bara jag som känner att den här sommarn kommer bli as bra? Bara vädret blir någorlunda bra också.. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback