Live laugh love

Har tänkt på framtiden väldigt mycket på sistonde.. Vad jag ska söka för skola, vad jag kommer jobba med, hur min familj kommer se ut och var jag kommer bo. åka på resor och utflykter med de man älskar. Även fast jag längtar dit så är det en jobbig bit innan.. Allt pluggandes till att bli det man vill, om man nu vet vad man vill.. Har länge velat bli veterinär och det vill jag fortfarande men det är inte precis lätt att ta sig dit.. 

Tänk att bygga sitt eget hus precis som man vill, välja alla tapeter, alla möbler och all inredning. Hur kul e inte det liksom? Skaffa sin egen familj och allt det som ingår i att ha barn. Tårar och skratt, trösta dem och lära dem gå och prata. Åhh vad jag längtar! En sån här garderåb vill jag lätt ha! 
Hur coolt som helst! 

Men det e ju så klart lång tid tills dess. Vi e ju trots allt unga nu. Det nu man ska upptäcka kärlek, prova nya saker, festa och ha en awesome tid med alla underbara vänner! Vi lever ju trots allt bara en gång, så ta vara på tiden och gör den till något som är värt att minnas! 



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback