Dag 2

Idag har vart en jättespännande dag! Vi började med att gå upp på förmiddagen för att åka iväg och handla. Sen satte vi på oss varma kläder och åkte ner till "pecka" som dem säger. Där åkte vi hundspann ute i skogen. Har aldrig gjort det förut så det var väldigt kul att få prova på och se hur dem gör:) när vi hade åkt en tur med hundarna åkte vi hem igen och lagade mat. Jesper fick dock värma mina fötter i soffan en stund...


 På kvällen har vi vart ute med skotrarna ocv åkt runt lite. Var ett väldigt jobb att få fram dem ur snödrivan som dem var parkerade vid, men det funka iaf till slut. Jag tror jag aldrig åkt snöskoter heller, bara vattenskoter, men det var iaf väldigt mysigt och kul! Efter skoteråkandet bastade vi och sen kollade film. Jag somnade som vanligt innan filmen knappt börjat, men som tur va så var den inte jättebra så jag missa inget. Nu ska vi sova, nattinatti

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback