Tummen upp för mellandags rean


Dessa dagar är det fullt med folk i affärerna och rea skyltarna är överallt. Vem gillar inte det? Idag var jag carin och philippa in till västerås för lite shopping. Blev en hel del grejer! Shoppingdagar är väl oftast bra, och det var den här också om man bortser från att jag mådde väldigt dåligt stundtals. Det är läskigt när det svartnar för ögonen och ljudet blir svagare och svagare.. Då vet man att det är dags att ta det lugnt.. När det blir sådär är det inte så kul att shoppa längre eftersom det kommer tillbaka så fort man går in i vimlet av alla människor och värmen.. Sen har jag lyckats blivit förkyld också. Så kvällen spenderas på soffan för att vila lite.. Bilder på mina inköp kommer troligtvis imorrn;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback