Sweden international horse show





Låter väl bilderna tala ganska mycket för sig själva. Dock glömde jag ta ett kort på mässan, men om jag säger att den tog upp halva friends arena så förstår ni att den var sjukt stor! Sen måste jag ju bara säga att vi tog oss hem utan att vi blev fast någonstans mitt i natten och behövde bli hämtade(som hände förut). Dock fick vi springa genom hela solnas tunnelbana som var full med folk för att hitta tvärbanan som vi på ren tur hann med för att den var sen. Dock missade vi tåget vi skulle tagit från sundbyberg så vi fick sitta där i en halvtimme men vi kom ju hem! Det är framsteg! XD och måste bara säga en sak, som ingen kommer tro på, men jag somnade inte i bilen påväg hem från bålsta!!! :O applåd till mig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback