Roadtrip



Tvungen att ta med bilderna på alla fina inredningssaker. Älskar att gå i sånna affärer samtidigt som det är jobbigt eftersom jag inte har flyttat. Men längtar tills jag kan inreda och köpa alla sjukt söta och fina saker som jag alltid velat ha!

Äntligen lov!! Efter att ha gjort våran extremt bra och roliga show som ett avslut för alla naturare dansade vi såklart juldans genom skolan. Våran sista juldans.. :( men det är iaf kul att sprida julstämning när man ser att alla som har lektion står i dörröppningarna och korridorerna för att titta. Älskar verkligen natur för inga andra har så kul som vi alltid har tillsammans! 

Efter julavslutningen åkte vi(ganska många så orkar inte skriva alla) till erikslund i västerås och åt lunch tillsammans, för att sedan gå och shoppa lite julklappar. Men eftersom jag var på stan med Elin i torsdags så hade jag redan köpt det flesta julklapparna.. Dock hittade jag en fin svart klänning som fick åka med hem. Jag blev faktiskt förvånad av att se både anders och hampus gå och kolla i flera butiker och köpte flera saker, det händer inte ofta.. Hur länge brukar killarna orka gå i affärer liksom? Nu är iaf alla julklappar inhandlade( utom en...) så nu kan jag ta lov och njuta av julen för det är trots allt den mysigaste stunden på året! Hade vart lite enklare om det vart snö så jag kunde vart ute och busat med hundarna i snön, men förhoppningsvis kommer det! Ha ett skönt jullov allihopa! :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback