Sunday


Bilderna beskriver min dag ganska bra! Vill börja med att ännu en gång säga stort grattis till min bästavän som fyller 18 år idag!! :D imorse vaknade jag upp på bästa sätt, sen åkte jag och jesper (med bilen,glöm inte det) till golfbanan och spelade lite vilket ingen av oss gjort på jättelänge. Gick ändå bättre än förväntat men det var ju ändå väldigt dåligt jämfört med hur det va då jag faktiskt spelade regelbundet.. Iaf det var riktigt kul att spela lite igen! Resultatet på övningsbanan behöver vi ju inte prata om.. (Jesper vann..) men jag vann puttningstävlingen så det blir lika! När jesper sedan åkte tog jag moppen till Elin för att fira henne. Vääldigt god tårta som dem hade bakat själva! På kvällen hann jag med att övningsköra och kolla på chuck. Nu är det slut på hela sommarlovet och imorrn börjar skolan igen..( dock inte jag som börjar på tis ist). Även fast det är tråkigt så är jag fett taggad på vårat studentår! Och så vill jag ju såklart att tidenska gå lite extra fort i typ en månad så jag också får fylla 18! Inte ett dugg avis på alla som fyller och får körkort, absolut inte.. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback